dinsdag 8 juni 2010

De nieuwe Cursus is er! ( Vervolg)

Gisteren nog kondigde ik de nieuwe Internet Marketing Training van Eric Dieperink aan. Dat wil zeggen: mijn intentie om er een review over te schrijven. Dat gaat uiteraard gewoon door.

Kennelijk timmert Eric heel erg aan de weg want hij komt nu met een uitbreiding in de vorm van een heus seminar op Mallorca.

Ik ben een kijkje gaan nemen naar het programma en ik ben eerlijk gezegd wel onder de indruk geraakt, te meer omdat hij ook van bijzondere technieken gebruik maakt om de sessies zo optimaal mogelijk door te laten dringen.

Voor mij is het helaas niet mogelijk om er naartoe te reizen want anders had ik dat graag gedaan. Voor iemand die echter nog niet goed weet wat te doen in de vakantie en zich interesseert in een online inkomen is dit een buitenkans die je wellicht moet grijpen.

in dit pakket bevind zich de hele nieuwe training ( zie link onder) en tevens een arrangement + workshops.

Ik hoop op de één of andere wijze verslag uit te kunnen brengen. Hoe, dat weet ik nog niet. Ondertussen concentreer ik me op de analyse van zijn nieuwe training.
Voor de worshops op Mallorca klik je hier

Voor de training van Eric Dieperink klik je hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Affiliate Marketing Training door Eric Dieperink