maandag 7 juni 2010

De nieuwe Cursus is er!

Na een lange periode van relatieve stilte is het eindelijk zover. Ik heb van Eric de nieuwe Internet Marketing Training ontvangen.

Ik zal deze nieuwe training uiteraard ook weer aan een onderzoek onderwerpen, net zoals ik mijn oorspronkelijke review over zijn cursus heb geschreven. Wat ik op dit moment al kan zeggen is, dat in het nieuwe pakket ( Lifestyle In A Box)  ook de oorspronkelijke basis-modules bevinden waarover ik mijn eerste review schreef. Daarnaast zijn er een behoorlijk aantal nieuwe elementen bijgekomen die de nieuwste onderwerpen, technieken en methoden bevatten voor het moderne Internet Marketing principe.

Blijf dus dit blog volgen want binnenkort hoop ik met mijn review naar buiten te treden. Voor wie hier niet op wil wachten en zelf een indruk wil opdoen, los van dit blog zet ik hieronder ook de link naar zijn website neer.


Voor de training van Eric Dieperink klik je hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Affiliate Marketing Training door Eric Dieperink