maandag 21 juni 2010

Review Nieuwe Training begonnen

Het is zover! Ik ben dan toch eindelijk begonnen met de beoordeling van de nieuwe Internet Marketing Cursus van Eric Dieperink.

Eric was zo vriendelijk om mij zijn nieuwe training ter beschikking te stellen die hij voorstelt onder de naam ;

LifeStyle Novus

Omdat de nieuwe training zeer ruim van opzet is zal ik mijn nieuwe review over een aantal berichten verdelen omdat het anders te lang zou gaan duren en omdat het op internet nu eenmaal fijner is om meerdere kortere artikelen te lezen dan één heel lang.

Goed! Waarin onderscheid Lifestyle Novus zich van de oorspronkelijke cursus Zien, kopieren, verdienen?

In essentie is de nieuwe training een ruime uitbreiding op de oorspronkelijke training van Eric Dieperink. De oorspronkelijke cursus komt dan ook onveranderd voor als de twee basismodules van de nieuwe training.

Zo wordt er ruim aandacht besteed aan allerelei hulpmiddelen die Eric Dieperink zelf gebruikt om bijvoorbeeld zijn video presentaties te maken, maar ook wordt dieper ingegaan op de spelregels van Internet Marketing.

De basismodules heb ik destijds reeds beschreven. Zie helemaal boven een link naar mijn oorspronkelijke review.

De afgelopen dagen heb ik naar de eerste modules gekeken van Lifestyle Novus.
In deze modules komen o.a. aan bod:

  • Geboden van Internet Marketing
  • Hoe je geld verdient met een audio product
  • Hoe je een videoproduct maakt en welk programma Eric daarvoor gebruikt.
De wijze waarop Eric over deze zaken spreekt is verrassend. Verrassend omdat hij vooral een eerlijke weergave geeft van deze en andere onderdelen zonder daarbij de lezer op een verkeerd spoor te zetten. In zijn 16 geboden voor Internet Marketing legt hij ook heel helder uit wat je vooral niet moet doen en waarom niet. Heel grappis is, dat er één gebod is dat precies het tegenovergestelde zegt van wat één van de bekende 10 geboden ons leert.

Nee, dit ga ik niet verklappen want ik vind dat ere moet toekomen aan wie het toekomt. Waar ik het hier over heb is wel een echte eye-opener voor iedereen die worstelt met een eigen product.

Algemeen:

Wat me het meest heeft geraakt, zowel op de salespage van Eric Dieperink als ook in diens video-presentaties is de absolute eerlijkheid waarmee hij ons, de kopers, benadert. Hij loopt niet te roepen en te schreeuwen hoe goed hij is, hoeveel kennis hij wel niet heeft en hij probeert zeker niet het ene product na het andere aan ons te verkopen. Wat ik persoonlijk voel bij Eric is diens oprechte verlangen om ons ook echt iets bij te brengen. Natuurlijk dat hij wil verkopen. Dat spreekt voor zich maar in tegenstelling tot wat ik anderen heb zien doen blijft Eric wel zijn principes trouw.

Zoals gezegd, ik ben nog maar net begonnen met mijn review maar ik ga van dag tot dag proberen om updates te plaatsen. In elk geval zodra ik enkele modules zelf heb afgewerkt.

De nieuwe training is in verhouding tot de vorige een stuk duurder. Dit wordt echter verklaart door de hoeveelheid extra nieuwe onderdelen waarbij ik ook niet mag vergeten te melden dat Eric in zijn pakket ook de software levert die hij bespreekt.

Omdat Eric zelf ook beseft dat er een behoorlijke prijs op staat bied hij de mogelijkheid om in delen te betalen. Zeker niet onaardig.

Qua prijsstelling komt zijn training neer op een vergelijkbare prijs voor een opleiding tot (internet) marketeer met dit verschil dat Eric zijn trainings bouwt op puur persoonlijke ervaring en successen. Ook bied hij een eerstelijns support aan.

Ik ben benieuwd naar de volgende modules!

Voor de training van Eric Dieperink klik je hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Affiliate Marketing Training door Eric Dieperink