maandag 4 januari 2010

Cursus ontvangen. Aan de slag

Cursus materiaal is ontvangen

Gisteren heb ik het cursusmateriaal van de Internet Marketing Training van Eric Dieperink ontvangen.

In de komende tijd ga ik me verdiepen in dit materiaal en zal hier mijn bevindingen over deze training met jullie delen.

Mijn werkwijze houdt in dat ik al het materiaal goed onder de loep neem en deze beoordeel op onafhankelijke wijze zoals dat hoort. Het is van belang bij het schrijven van reviews dat je onbevooroordeeld bent, zeker als je al andere trainings onder de loep hebt genomen.

Zelf ben ik al jaren op actief op het gebied van zowel Internet Marketing als ook Affiliate Marketing, maar ook op het gebied van het schrijven van reviews.  Doel van de informatie die ik verstrek is telkens de lezer een duidelijk beeld te bieden van wat men van een training kan verwachten.

Mijn reviews zijn nooit bedoeld om een training te benadelen, noch overduidelijk te promoten al is het wel zo dat het eventueel aanschaffen van de besproken training via mijn site een provisie oplevert. Ik beschouw deze provisie als een beloning voor het werk dat ik in mijn reviews stop.

Van het allergrootste belang blijft echter de onpartijdigheid en de eerlijkheid in de informatie die wordt verstrekt. Dit is een algemeen geldend principe voor elke vorm die te maken heeft met geld verdienen op internet via internet marketing en/of affiliate marketing.

Mocht je naar aanleiding van mijn reviews vragen hebben, schroom dan niet om me even te mailen.

Mijn eerste indrukken over Eric Dieperink en diens Online Video Training Internet Marketing:

Voorafgaand aan het verkrijgen van het cursusmateriaal heb ik met Eric Dieperink via mail gesproken. Hieruit is een mailwisseling ontstaan die uiteindelijk ertoe heeft geleid dat ik het cursusmateriaal ter beschikking heb gekregen om dit review te kunnen maken. De contacten met Eric zijn zeer professioneel verlopen. Eric heeft alle vertrouwen in zijn product en straalt dit in zijn schrijven ook uit zonder daarbij opdringerig of arrogant te zijn. Achter de marketeer Eric gaat zeker een mens schuil die uitdagingen niet uit de weg gaat.

Het cursusmateriaal wordt in een pakket ter beschiking gesteld dat kan worden gedwonload na betaling.
In het pakket bevinden zich alle modules, maar ook de besproken software zodat je die niet nog eens ergens zelf moet gaan downloaden.

Er wordt aandacht besteedt aan onderwerpen zoals
  1. het schrijven van een ebook
  2. het maken van een salespage
  3. het hosten van die salespage
  4. het belang van email-marketing
  5. het belang van backlinking
  6. google adwords

en nog vele andere zaken. Het materiaal is netjes geordend en je krijgt duidelijke instructies over de wijze van het volgen van deze internet marketing cursus.
In mijn volgende artikel zal ik inhoudelijk ingaan op de genoemde onderwerpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Affiliate Marketing Training door Eric Dieperink