zondag 3 januari 2010

Vooraankondiging Review

Vandaag heb ik contact gehad met Eric Dieperink. We zijn momenteel in onderhandeling over de wijze waarop ik het materiaal van zijn Internet Marketing Training kan aanschaffen om dit te bestuderen om een review te schrijven.

Als we tot overeenstemming komen dan zal hier een overzicht van mijn bevindingen worden gegeven. Deze bevindingen zullen tevens worden getoetst aan vergelijkbare producten om zo een volledig mogelijk beeld te geven omtrent de inhoud en kwaliteit van het product in kwestie.

Als aanloop naar deze review kan ik wel zeggen dat de contacten met Eric soepel en professioneel verlopen. Een mail wordt meestal binnen de twee uur beantwoord en is vriendelijk van aard.

Ik hoop zo snel mogelijk met deze review te kunnen starten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Affiliate Marketing Training door Eric Dieperink